środa, 30 stycznia 2013

Liebster award (again?)

Ponownie zostałam nominowana do Liebster award ! Dziękuję bardzo Jewelce :) W sumie wiem że i tak nikt tego nie przeczyta, ale nudzi mi się, więc postanowiłam sobie poodpowiadać. Nie będę Was nominować i zadawać Wam pytań z tego prostego powodu, że nigdy nie umiem znaleźć aż tylu blogów (mimo że czytam ich tysiące). Wybaczcie.
1. Ile masz lat? Rocznikowo 17, ale jestem forever young i forever 16.
2. Twój ulubiony artysta z One Direction? Niall Horan, ponieważ to mój kapitan.
3. Twój ulubiony kolor? Niebieski, pomarańczowy, zielony.
4. Pies vs Kot? Kot, zdecydowanie.
5. Słodycze czy zdrowe jedzenie? Co za pytanie!
6. Ulubiona piosenka? Sing w wykonaniu The Military Wives Choir i Zespołu Wspólnoty Narodów. Jest po prostu piękna.
7. Twoje hobby? Pisanie, pieczenie ciast i ciasteczek, granie na ukulele i udawanie że umiem śpiewać.
8. Ulubiona lub szczęśliwa liczba? 16, tak sądzę.
9. Twoje motto brzmi? Żeby coś zdobyć, należy się odpowiednio napracować.
10. Ulubiony autor książek? Rick Riordan, C.S. Lewis, Caroline Anderson, Cecelia Ahern.
11. Co wolisz bardziej robić, aktywnie spędzać czas, czy leniuchować? Raczej leniuchować, no chyba że jest sezon i można pograć w tenisa ;)
Czemu odpowiadam na pytania zamiast pisać następny rozdział? Zaczęłam korektę mojej książki, co wbrew pozorom jest bardzo męczące. Ale mam już początek dziewiątki, więc po prostu któregoś dnia w szkole jak mi się będzie nudziło to napiszę.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz